Tesco Rzeszów lokalizacje, godziny otwarcia
8 czerwca 2017Tesco zarządza wielkopowierzchniowymi hipermarketami, pod nazwą Tesco Extra oraz mniejszymi supermarketami – w sumie jest to 450 sklepów. Spora część sklepów Tesco to placówki...
Sklepy sieci E.Leclerc są obecne w Polsce już od ponad 20 lat. Wszystko rozpoczęło się, gdy na początku lat 90. do naszego kraju przyjechał syn założyciela marki, Michel Édouard Leclerc. Dziedzicowi rodzinnej spuścizny przypadł do gustu entuzjazm Polaków, zaprosił więc 41 najzdolniejszych stażystów na dwa lata do Francji, aby zdobyli tam wiedzę i doświadczenie niezbędne do wprowadzenia marki na polski grunt. W efekcie pierwszy sklep sieci powstał w 1995 roku na warszawskim Ursynowie, a wkrótce po tym sieć zaczęła się rozrastać na terytorium całego kraju. Co ciekawe, to właśnie w Polsce (w Ostrowcu Świętokrzyskim) powstał w 2010 roku setny oddział marki E.Leclerc poza terytorium Francji.
Sieć E.Leclerc działa na terenie całej Europy, a jej filozofia wszędzie opiera się na tym samym schemacie: kupować taniej, by sprzedawać taniej. Sukces marki może świadczyć jedynie o skuteczności stosowania takiego rozwiązania.
E.Leclerc — szeroka oferta
Działalność marki E.Leclerc nie ogranicza się w naszym kraju jedynie do sklepów. Obejmuje ona także 12 stacji paliw, które, zgodnie z duchem firmy, dążą do prezentowania klientom jak najkorzystniejszej oferty cenowej. Sieć E.Leclerc była też pierwszą w Polsce, która uruchomiła sprzedaż internetową. Obecnie usługa ta funkcjonuje w ośmiu miastach.
Dowiedz się, gdzie znaleźć E.Leclerc w Rzeszowie
ADRES: |
CZYNNE W GODZINACH: |
Aleja Tadeusza Rejtana 69 |
Pn-Pt: 7:00-21:00 | Sob:9:00 - 20:00 | Nd: 9.00-20:00 |
E.Leclerc — jak najbliżej konsumentów
Zarząd sieci już od początku jej funkcjonowania stawia na bycie przyjaznym dla konsumentów. Sklepy E.Leclerc dbają o to, aby angażować się w lokalne przedsięwzięcia, wspierać regionalnych przedsiębiorców oraz inicjatywy kulturalne i społeczne, poprzez m.in. pomoc w organizacji wydarzeń, sponsoring drużyn sportowych czy finansowanie stowarzyszeń. Filozofią firmy nadal pozostaje „kupować taniej by sprzedawać taniej”, a jej uzupełnieniem jest współpraca z lokalnymi producentami, za którą (a konkretnie za kampanię „Porozumienia Lokalne”) otrzymała ona w 2011 nagrodę Top Com d'Or w kategorii Corporate.