Top promocje z najnowszej gazetki Biedronki
15 stycznia 2025Nowa gazetka Biedronki to coś, na co czekają tysiące Polaków każdego tygodnia. To jak prezent pod choinką... ale co tydzień! Dlaczego? Bo każdy chce zaoszczędzić parę groszy, a...
Kulinarni mistrzowie Lidla a więc Pascal Brodnicki oraz Karol Okrasa będą uzupełnieni również o eksperta od wyrobów cukierniczych. Trzecim ekspertem zostaje Mistrz Polskich Cukierników Paweł Małecki. Projekt, który jest realizowany przez Lidla i promuje gotowanie w domu, które będzie lepsze i pozwala jeść taniej i zdrowiej będzie również uzupełnione o przepisy na cista, desery oraz inne smaczne słodkości. W ramach tej fazy projektu firma można powiedzieć, że chciała postawić kropkę nad i. Jest to bowiem kluczowe działanie, by uzupełnić smaczny obiad doskonałym deserem. Jak mówią marketingowcy firmy zauważa się bowiem, że słodki content przyciąga. Wiele osób najpierw uczy się gotować, potem piec albo na odwrót. Wprowadzenie do kucharskiego duetu cukiernictwa to konsekwencja całości projektów, które mają charakter edukacyjny.
Paweł Małecki to Mistrz Polskich Cukierników a także zdobywca wielokrotny laurów w licznych konkursach cukierniczych na terenie Polski i na świecie. Jest to również autor rekordu Guinessa na największy tort weselny, znany także jaki mistrz w przygotowywaniu lodów. W tej ostatniej kategorii między innymi zdobywał laury w trakcie Lodowego Pucharu Świata w Rimini. Swoje doświadczenie, pasję i wiedzę stara się on wykorzystywać na co dzień, ponieważ zajmuje się działem lodów, dekoracji oraz pralin w jednej w najbardziej znanych polskich cukierni.
Na stronie internetowej kuchnialidla.pl, który będzie właśnie dedykowany projektowi firmy Pascal kontra Okrasa pojawia się także odpowiednia zakładka, gdzie mamy Cukiernik Kuchni Lidla. Co tydzień, przed weekendem mają się tam pojawiać specjalne przepisy mistrza Małeckiego i obok tego również materiały video o charakterze instruktażowym z dodaniem listy pełnych składników, które będą konieczne do przygotowywania posiłków. Oczywiście lista składników z uwzględnieniem oferty przygotowywanej przez Lidla. Więcej deserowych przepisów będzie można znajdować na stronie w okresie przed świętami a także związanych z takimi dniami, gdy słodkie okazje sa popularne a więc Dzień Matki czy Walentynki.
Jak wygląda projekt Pascal kontra Okrasa?
Wspominany tutaj projekt określony tym hasłem to dwóch kucharzy, dwa pomysły na obiad i zawsze doskonała cena. Co tydzień w projekcie będzie pojawiać się coś nowego. Całość rozpoczęła się pod koniec lipca 2012 roku. Całość została oczywiście poprzedzona fazą teaserową, dzięki której firma przyciągała ludzi i spekulowano czy nie powstanie nowy format kulinarny. Co tydzień obaj kucharze pojawiają się w kolejnych odsłonach reklamowych Lidla i starają się nam proponować dwa konkurencyjne dla siebie smaczne i jednocześnie atrakcyjne cenowo dania, które każdy będzie mógł przygotować w swoim domu, nawet jeśli nie jest mistrzem gotowania. Projekt realizowany przez sieć sklepów Lidl ma charakter edukacyjny. Wszystko dzieje się po to, by Polacy mogli chętniej i cześciej spotykać się przy wspólnym rodzinnym stole. Mają również dzięki temu odczuwać przyjemność z gotowania.
Zobacz co nowego w gazetce Lidl od czwartku. Może to właśnie czekoladę zdołasz upolować!